Communicatiemiddelen kiest u niet alleen op hun bereik, maar ook op kwaliteit. Het beste resultaat bereikt u door verschillende middelen naast elkaar te gebruiken. Liefst zo dat ze elkaar aanvullen en versterken. Hieronder vindt u een overzicht.

Uw bedrijf wordt veelal herkend op twee punten: uw naam en uw logo. Zaken waar u in een vroeg stadium aandacht aan dient te besteden. Een naam heeft u waarschijnlijk al gekozen

Het is belangrijk dat uw verschillende (reclame-)uitingen op elkaar lijken en dezelfde boodschap uitstralen.

Het is daarom belangrijk een heel eigen huisstijl te hebben. Met andere woorden:

Ieder bedrijf start zijn activiteiten op basis van een marketingplan. De één maakt hiervoor een dik rapport, de ander schrijft het bij wijze van spreken op de achterkant van een

Stel dat uw verkopen teruglopen,· dan wilt u reclame maken om nieuwe klanten aan te trekken. Maar is dit niet te laat? Waarschijnlijk wel. In onze optiek is het dan ook beter om vooraf een communicatieplan te maken, waarin de toekomstige communicatiestappen duidelijk zijn weergegeven, zodat u niet ad hoc opereert. 
Briefpapier, zo nu en dan een folder of flyer én een keurig jaarverslag: daarvoor is het handig een betrouwbare partner te hebben. Wij kunnen dit snel en makkelijk voor u regelen.

U heeft een duidelijk logo en een mooie huisstijl, maar nu wilt u daarmee de aandacht van uw (potentiële) klanten trekken. Een folder - veelal een gevouwen pagina - is uitermate

Heeft u uw (potentiële) klanten veel te vertellen? Dan kunt u kiezen voor een brochure, magazine of catalogus. Deze middelen bevatten meerdere pagina's, waarin u veel· beeldmateriaal en informatie kwijt kunt. 

Een eigen website is onmisbaar. Uw klanten moeten u immers kunnen vinden en zich over uw bedrijf kunnen informeren. Als u kiest voor een (nieuwe) website,

Natuurlijk  stelt u alles in het werk om uw product of dienst aan de man te brengen. U heeft een goede huisstijl, een verkoopbaar product/dienst én een marketing- en 

Een relatief eenvoudige methode om bekendheid te genereren is het sturen van een persbericht. Wanneer een krant of ander medium uw bericht opneemt, 

In deze tijd van internet en e-mail lijkt direct mail enigszins achterhaalt, maar niets is minder waar. Het grootste voordeel van direct mail is

Direct e-mailing is direct mail via internet. Er zijn talloze e-mailadresbestanden in omloop van mensen die toestemming hebben gegeven om door bedrijven benaderd te worden.

In het jaarverslag worden gebeurtenissen en werkzaamheden van het voorbije jaar besproken. Het succes, de strategieën en doelstellingen worden

Op uw auto, vrachtwagen, bestelbus, (naam)borden en/of gevel kunt u uw logo plakken.

Bij winkel- en kantoorinrichting komt uw huisstijl ook om de hoek kijken. Uw deurmat,

tapijt, vlag of gordijnen met uw logo? Servies, servetten of dienbladen voorzien van uw logo? Wij maken uw logo geschikt voor diverse ondergronden waarop wordt gedrukt. Door ons uitgebreide netwerk hebben wij vele contacten met diverse betrouwbare leveranciers.

Tijdens een beurs, seminar en/of ander evenement wilt u uiteraard goed voor de dag komen en

Het is leuk om medewerkers, relaties en (potentiële) klanten een cadeautje te geven. Er zijn